Merhaba natroda ki 4 domain hala genel kayıt dönemi bekleniyor yazıyor destek bileti oluşturdum ama trabisten kaynaklı olduğunu söylüyorlar bu nasıl oluyor bu kadar süre benim paramı içeride nasıl tutabiliyorlar çok merak ediyorum