• 02-09-2024, 22:06:21
    #1
    Wix'den geçen haftalarda 3 tane domain almıştım. Hatta bir tanesinide açık artırmadan bir arkadaşa verdim. Sonrasında arkadaşla beraber transferini felan yaptık. Sorunsuz bir şekilde domain alıcı arkadaşa geçti. Bugün hasbel kader farklı domainler aramak için wix paneline baktığımda bütün domainlerimin pasife düştüğünü gördüm. Hemen domaini sattığım arkadaşla iletişime geçtimde domain'in ondan da pasife düştüğünü gördük. İşin ilginci domainlerin ücretleri'de kartıma iade edilmiş.

    Sizce bu neden olmuş olabilir? Başına böyle bir durum gelen var mı?

    Hesabım onaylı. Her alımda wix'den "Yeni Domaininizi Güle Güle Kullanın" diye mail geliyor.
  • 02-09-2024, 22:22:02
    #2
    🚀GOOGLE MAPS⚡CHATGPT GEO
    Merhaba, Wix mail gönderiyor iletişim bilgilerinizi onaylayın diye. Süresinde onaylanmadıysa domain boşa düşmüş olabilir. Onaylama yapmış mıydınız?
  • 02-09-2024, 22:24:19
    #3
    zeymedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba, Wix mail gönderiyor iletişim bilgilerinizi onaylayın diye. Süresinde onaylanmadıysa domain boşa düşmüş olabilir. Onaylama yapmış mıydınız?
    Evet hesabım onaylı hocam. Şaşkınlık içindeyim.
  • 02-09-2024, 23:36:13
    #4
    HizliResim.Net
    Geçmiş olsun umarım domainleri kaybetmediniz
  • 02-09-2024, 23:40:24
    #5
    Engin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun umarım domainleri kaybetmediniz
    Teşekkür ederim hocam. Domainlerden 1 tanesini sattığım arkadaşla kurtardık. Domainleri tekrar alınca kalacağından emin olamadığım için diğer domainler için girişimde bulunmadım.

    Sanırım benden başka bu sorunla karşılaşan olmadı.