Wix'den geçen haftalarda 3 tane domain almıştım. Hatta bir tanesinide açık artırmadan bir arkadaşa verdim. Sonrasında arkadaşla beraber transferini felan yaptık. Sorunsuz bir şekilde domain alıcı arkadaşa geçti. Bugün hasbel kader farklı domainler aramak için wix paneline baktığımda bütün domainlerimin pasife düştüğünü gördüm. Hemen domaini sattığım arkadaşla iletişime geçtimde domain'in ondan da pasife düştüğünü gördük. İşin ilginci domainlerin ücretleri'de kartıma iade edilmiş.
Sizce bu neden olmuş olabilir? Başına böyle bir durum gelen var mı?
Hesabım onaylı. Her alımda wix'den "Yeni Domaininizi Güle Güle Kullanın" diye mail geliyor.
Wix ve Başıma Gelenler...
4
●352
- 02-09-2024, 22:06:21
- 02-09-2024, 22:24:19Evet hesabım onaylı hocam. Şaşkınlık içindeyim.zeymedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-09-2024, 23:40:24Teşekkür ederim hocam. Domainlerden 1 tanesini sattığım arkadaşla kurtardık. Domainleri tekrar alınca kalacağından emin olamadığım için diğer domainler için girişimde bulunmadım.Engin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sanırım benden başka bu sorunla karşılaşan olmadı.
