Wix'den geçen haftalarda 3 tane domain almıştım. Hatta bir tanesinide açık artırmadan bir arkadaşa verdim. Sonrasında arkadaşla beraber transferini felan yaptık. Sorunsuz bir şekilde domain alıcı arkadaşa geçti. Bugün hasbel kader farklı domainler aramak için wix paneline baktığımda bütün domainlerimin pasife düştüğünü gördüm. Hemen domaini sattığım arkadaşla iletişime geçtimde domain'in ondan da pasife düştüğünü gördük. İşin ilginci domainlerin ücretleri'de kartıma iade edilmiş.
Sizce bu neden olmuş olabilir? Başına böyle bir durum gelen var mı?
Hesabım onaylı. Her alımda wix'den "Yeni Domaininizi Güle Güle Kullanın" diye mail geliyor.