• 01-08-2009, 12:23:58
    #28
    kardeşim sana hesap numarası verdik işte sana ne bilyoner mi başka bir hesapmı. söyle başka hesap verelim o da yok. kusura bakma -itrader kullanicağım.
  • 02-08-2009, 22:41:20
    #29
    Üyeliği durduruldu
    domain haliyle bana kaldı. ben alıyorum lütfen gelince msnden iletişime geçin ödeme geçim teşekkürler.
  • 28-12-2009, 09:29:23
    #30
    delipoyraz2004 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kardeşim sana hesap numarası verdik işte sana ne bilyoner mi başka bir hesapmı. söyle başka hesap verelim o da yok. kusura bakma -itrader kullanicağım.
    çok pardon ama ne hakla kullanacaksın o traderi ? illaki bilyoner hesabına ödemek zorundamı ? verdin banka hesabıda ödemedimi ? adam gibi kullanın şu sistemi !
  • 28-12-2009, 09:31:03
    #31
    Üyeliği durduruldu
    tey allahım