Onur Akın 1 TL
30
●1.541
- 01-08-2009, 12:23:58kardeşim sana hesap numarası verdik işte sana ne bilyoner mi başka bir hesapmı. söyle başka hesap verelim o da yok. kusura bakma -itrader kullanicağım.
- 28-12-2009, 09:29:23çok pardon amadelipoyraz2004 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ne hakla kullanacaksın o traderi ? illaki bilyoner hesabına ödemek zorundamı ? verdin banka hesabıda ödemedimi ? adam gibi kullanın şu sistemi !
ne hakla kullanacaksın o traderi ? illaki bilyoner hesabına ödemek zorundamı ? verdin banka hesabıda ödemedimi ? adam gibi kullanın şu sistemi !