delipoyraz2004 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kardeşim sana hesap numarası verdik işte sana ne bilyoner mi başka bir hesapmı. söyle başka hesap verelim o da yok. kusura bakma -itrader kullanicağım.
çok pardon ama ne hakla kullanacaksın o traderi ? illaki bilyoner hesabına ödemek zorundamı ? verdin banka hesabıda ödemedimi ? adam gibi kullanın şu sistemi !