• 27-06-2009, 13:32:31
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Açık arttırma kurallarını da okumanı tavsiye ederim.

    "r10.net altında açılan açık arttırma konularında açık attırmaların r10'da yapılması gerekmektedir.Sadece direk satışlar için farklı siteler(gittigidiyor vs) link olarak verilebilir."
  • 27-06-2009, 14:02:55
    #11
    Ya ne salça adamsın..Tamam anladık bir dahakine dediğin gibi yaparız..Suyunu çıkartıyorsun artık..
  • 27-06-2009, 14:10:34
    #12
    Üyeliği durduruldu
    mantık şu : site benim senin verdiğin teklif umrumda değil istediğim kişiye istediğim fiyata satarım kural falan tanımam...
    sen bu kafayla çok -rep alırsın daha..
  • 27-06-2009, 14:29:37
    #13
    Heh 3.kişide geldi..Buyur düşeni yiyebilirsin..
  • 27-06-2009, 14:33:02
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Bana "salça adamsın" demeden önce de öm lerine dikkat edersen sevinirim. Boşuna gerginlik çıkarma.. Altı üstü bi domain.. Tamam.?
  • 27-06-2009, 14:40:22
    #15
    Bende onu diyorum zaten..Tamam bir dahakine burada konu açarsam burada satarım..Ama konuyla ilgisi olmayan arkadaşlarda artık yorum yapmasınlar..Tartışmak istemiyorum..Konu kilitlensin lütfen..
  • 27-06-2009, 14:45:45
    #16
    Üyeliği durduruldu
    BReeD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Heh 3.kişide geldi..Buyur düşeni yiyebilirsin..
    https://www.r10.net/domain-satis/announcements.html

    sen daha bırak bu bölümün kurallarını forum kurallarını bile bilmiyorsun 7. maddeyi oku ettiğin hakaretin farkına var ben düşüncemi yazdım sen hakaretini ettin gerekli yerlere report edilecektir...
  • 27-06-2009, 14:49:42
    #17
    Konuyla uzaktan yakından alakası olmayan biri gelirde ahkam keser,boş post atarsa bende gerekn cevabı veririm..Bu şekilde banlanırsakta eyvallah deriz olur biter..