Bende onu diyorum zaten..Tamam bir dahakine burada konu açarsam burada satarım..Ama konuyla ilgisi olmayan arkadaşlarda artık yorum yapmasınlar..Tartışmak istemiyorum..Konu kilitlensin lütfen..