ASP adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
İs Bankasi
17
●919
- 19-06-2009, 03:09:19Bence isim patentli değil mi,Dava açıp alamazlar mı yoksa ben mi yanlış hatırlıyorum
- 21-06-2009, 00:29:58Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.bilgilendirme ıcın tesekkurler ben ısım hakkı kullanılamaz dıye bılıyordum ama yaşnıs bılıyormusum aydınlattıgınız ıcın tesekkurler. .uFig adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hayırlı satışlar. . - 21-06-2009, 20:54:50isbankasi.com ve net onların hesabında ilgilenirlerdeccal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


