uFig adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
dava açıp isimi alamazlar, tabiki sen iş bankasının logosunu kullanmazsan.
Güzel bir işci bulma portalı yapılabilir.
bilgilendirme ıcın tesekkurler ben ısım hakkı kullanılamaz dıye bılıyordum ama yaşnıs bılıyormusum aydınlattıgınız ıcın tesekkurler. .

hayırlı satışlar. .