• 13-06-2009, 16:09:49
    #10
    bende kalırsa pm lütfen
  • 13-06-2009, 16:14:25
    #11
    Üyeliği durduruldu
    amfibi2000 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende kalırsa pm lütfen
    olur kardeş atarım.
  • 14-06-2009, 09:09:12
    #12
    Üyeliği durduruldu
    amfibi2000 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende kalırsa pm lütfen
    Domain sizde kaldı. Banka bilgilerini PM attım.
  • 14-06-2009, 09:33:26
    #13
    Üyeliği durduruldu
    bittimi acaba süre ?
  • 14-06-2009, 09:43:19
    #14
    Üyeliği durduruldu
    mRai adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bittimi acaba süre ?
    süre bitti, arkadaşa pm attım dönmesini bekliyorum.
  • 16-06-2009, 14:38:26
    #15
    Üyeliği durduruldu
    amfibi2000 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende kalırsa pm lütfen
    ihale bu arkadaşta kalmasına rağmen ve 2 gündür değişik zamanlarda online olmasına rağmen mesajlarıma cevap vermemiştir.

    -itrade kullandım. Kimseyi mağdur etmeye hakkınız yok.

    15 TL den ihale devam ediyor. Varsa almak isteyen arkadaşların tekliflerini bekliyorum.
  • 16-06-2009, 16:02:27
    #16
    kardeş pm attım hesap no vermişiniz adınızı soyadınızı yazmamışınız bende hata yok teessüf ediyorum
  • 16-06-2009, 17:33:49
    #17
    Üyeliği durduruldu
    amfibi2000 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kardeş pm attım hesap no vermişiniz adınızı soyadınızı yazmamışınız bende hata yok teessüf ediyorum
    Hocam teesseüf edemezsiniz 2 gün bekleyip ben hakkınızda yazınca bana dönüp adınızı soyadınızı yazmamışsınız diyorsunuz.

    Benim mesajlarımın üzerine 3-4 defa online oldunuz fakat son aktiviteniz "Özel MEsajlaşma" görünmesine rağmen (ki bu mesajınızı okuduğunuz anlamına gelir) bana 2 gün boyunca dönmediniz.

    İlk mesajınızda dekontu gönderince haber ederimdediniz 2 gün ses çıkmadı. Bir domain için kaç gün beklememiz lazım?.

    Size satmıyorum domaini. 1 TL ye başkasına veririm daha iyi.