amfibi2000 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kardeş pm attım hesap no vermişiniz adınızı soyadınızı yazmamışınız bende hata yok teessüf ediyorum
Hocam teesseüf edemezsiniz 2 gün bekleyip ben hakkınızda yazınca bana dönüp adınızı soyadınızı yazmamışsınız diyorsunuz.

Benim mesajlarımın üzerine 3-4 defa online oldunuz fakat son aktiviteniz "Özel MEsajlaşma" görünmesine rağmen (ki bu mesajınızı okuduğunuz anlamına gelir) bana 2 gün boyunca dönmediniz.

İlk mesajınızda dekontu gönderince haber ederimdediniz 2 gün ses çıkmadı. Bir domain için kaç gün beklememiz lazım?.

Size satmıyorum domaini. 1 TL ye başkasına veririm daha iyi.