Forumda yeniyim. Domainlerin açık arttırmada yada yüksek fiyatlarda satıldığını gördüm . Adeta alan adı avcılığı gibi geldi bana.
Bende ilk akla gelen siteden alan adlarının alınıp alınmadığını kontrol etmek istedim .
Sorum şu şekilde *****.net sitesinin 350k ya satıldığını gördüm . Bir başka sitede ise yıllık 12dolar üzerinden satın alınabiliyor . Bunun sebebi nedir ? İki sitede birbirinin uzantısı bu arada .
12 dolardan alınıp yatırım gibi bekletilebilir mi