75 liraya domain alıyorum bekletiyorum süre uzatıyorum 75 de öyle ödüyorum toplam 150 yapıyor.

sonra tutuyorum 70 liraya 50 liraya 100 liraya satıyorum iyi mi. 😂. Bazen de oluyor 75 liraya alıp 200 liraya sattığımız. Genellikle zarar ediyorum ahaha
her türlü olan bize oluyor yani

ben iyice forumun derinliklerine ineyim daha iyi yatırımlar vardır illaki