• 31-08-2023, 10:58:00
    #1
    Merhaba bir domainimi yenilemeiyi unuttum ve şuan Redemption Period bedeli olarak 1 yıl yenileme ve 2.200 TL gibi ekstra bir ücret isteniyor. Bu rakam çok değilmi 42 gün geçmiş bununla alakalı ne yapabilirim
  • 31-08-2023, 11:02:51
    #2
    O durum registrarla ilgili. Bir şey yapamazsınız. Firmayla görüşmeniz lazım. Redemp periyot bazı firmalarda sadece uzatma karşılığında bozulabiliyor. Bazılarında ise böyle...