Merhaba bir domainimi yenilemeiyi unuttum ve şuan Redemption Period bedeli olarak 1 yıl yenileme ve 2.200 TL gibi ekstra bir ücret isteniyor. Bu rakam çok değilmi 42 gün geçmiş bununla alakalı ne yapabilirim