Aynen sazan gibi atlamamak lazım her ucuz gördüğümüze biraz onun mağduru olduk transfer edilirse edeceğim.
Estagfurullah. Sazan gibi değil. Sizinki bence o anki mevcut koşuldur.
Demekki herkes farklı sebeplerle firma seçiyor hocam.
Kimi firma ucuza sattığı için rağbet görüyor.
Kimi firma ise ucuz yenilediği için görür...