Hocam yorumunuzu doğru bulmuyorum. Her firmanın bazı eksi ve artıları mevcut zaten almadan öncede yenileme ücreti gözüküyordur bunu araştırma zahmetine girmeden aldıysanız bence bundan firma sorumlu tutulmamalı.
Aynen sazan gibi atlamamak lazım her ucuz gördüğümüze biraz onun mağduru olduk transfer edilirse edeceğim.