dijitalkaptan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Selam olsun o günlere, isimtescil candır ,biraz pahalıdır
emin olun benim hesabım sizden daha eski hocam ancak birinin 45 TL'ye sattığı domain burada nasıl olurda 175 tl olur hadi 100 olsun 90 olsun 2 katı olsun ama bu resmen fırsatçılık