• 31-01-2007, 19:07:21
    #37
    Üyeliği durduruldu
    yok ben kendim istemiyorum zaten, ihtiyacım yok, ama ya bende isteseydim Adam çakal demiş resmen ya neyse...
  • 01-02-2007, 13:36:40
    #38
    Misafir
    hocam biz kimin ne ne maksatla konuştugunu , ne maksatla yazdıgını anlayabiliyoruz..Bi art niyet güttügünü düşünseydik aynı tepkiyi bizde gösterirdik..
  • 03-03-2007, 03:03:15
    #39
    1 aylık konu hortlatacağım

    fatih beni tanımıyorsun galiba

    kimseye (ciddi anlamda)çakal diyecek kadar saygısız değilim.sana itafen de demedim.sonunda da bir gülücük konmuş zaten.bu kadar ağır yorum yapman beni üzdü doğrusu

    herneyse domaini kime verdiğimi hatırlamıyorum ama o da bu forumdam bir kardeşimdi.