hocam biz kimin ne ne maksatla konuştugunu , ne maksatla yazdıgını anlayabiliyoruz..Bi art niyet güttügünü düşünseydik aynı tepkiyi bizde gösterirdik..
kimseye (ciddi anlamda)çakal diyecek kadar saygısız değilim.sana itafen de demedim.sonunda da bir gülücük konmuş zaten.bu kadar ağır yorum yapman beni üzdü doğrusu
herneyse domaini kime verdiğimi hatırlamıyorum ama o da bu forumdam bir kardeşimdi.