1 aylık konu hortlatacağım

fatih beni tanımıyorsun galiba

kimseye (ciddi anlamda)çakal diyecek kadar saygısız değilim.sana itafen de demedim.sonunda da bir gülücük konmuş zaten.bu kadar ağır yorum yapman beni üzdü doğrusu

herneyse domaini kime verdiğimi hatırlamıyorum ama o da bu forumdam bir kardeşimdi.