1 aylık konu hortlatacağım
fatih beni tanımıyorsun galiba
kimseye (ciddi anlamda)çakal diyecek kadar saygısız değilim.sana itafen de demedim.sonunda da bir gülücük konmuş zaten.bu kadar ağır yorum yapman beni üzdü doğrusu
herneyse domaini kime verdiğimi hatırlamıyorum ama o da bu forumdam bir kardeşimdi.