• 14-09-2022, 21:07:48
    #1
    Saat 14.30 da taşıma işlemi gerçekleştirilecekti. Ama beceremediler. Gece oldu hala ses soluk yok.

    merakla bekliyoruz, ama yazık oldu.
    Tr alan isimleri oyuncak değil
  • 14-09-2022, 21:08:06
    #2
    Evet baya üzücü bu durum
  • 14-09-2022, 21:08:38
    #3
    Son durum ne, bilen var mı?
  • 14-09-2022, 21:10:06
    #4
    Erc_Orc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Son durum ne, bilen var mı?
    yok hala bekliyoruz.
  • 14-09-2022, 21:10:23
    #5
    Bir kaç firmada ön siparişim var hala tık yok.
  • 14-09-2022, 21:12:00
    #6
    trabis sistemi daha bugün aktif olmadı mı yanlış mı biliyorum ? Yeni olan her şeyin eksiği aksaklığı vardır zamanla rayına oturur herşey.
    • cmlndz
    cmlndz bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 14-09-2022, 21:12:51
    #7
    Ben metunic'e sordum. Gece ilerleyen saatlerde kontrol edin en geç yarın domainlerim bölümüne düşmeye başlar sıra ile dediler.
  • 14-09-2022, 21:16:42
    #8
    Kurumsal PLUS
    TRABİS sistemleri şu anda çalışmıyor. Alan adları ile ilgili hiçbir işlem bu yüzden yapılamıyor. Kurdukları sistem sorunlu ya da bozuk. Umarım düzeltmeye çalışıyorlardır ya da düzeltebilme potansiyeli olan kişiler görevlidir. Yoksa sıkıntı çok büyük.
  • 14-09-2022, 21:18:22
    #9
    Ülkemizde yazılım mühendisliği diye bir bölüm var. Asla mühendislik değil. Teknikerlik gibi çalışıyorlar.
    Mühendis dediğin adam sorunlara kısa sürede çözüm bulan kişidir.
    Makine Mühendisiyim, fabrikada 15dk hatlar dursa 1 milyonTL zarar eder. En fazla 15dk da sorunu çözmek gerekiyor.

    1 günde sorunu çözdüğünde bu mühendislik değildir.