TRABİS sistemleri şu anda çalışmıyor. Alan adları ile ilgili hiçbir işlem bu yüzden yapılamıyor. Kurdukları sistem sorunlu ya da bozuk. Umarım düzeltmeye çalışıyorlardır ya da düzeltebilme potansiyeli olan kişiler görevlidir. Yoksa sıkıntı çok büyük.