Ülkemizde yazılım mühendisliği diye bir bölüm var. Asla mühendislik değil. Teknikerlik gibi çalışıyorlar.
Mühendis dediğin adam sorunlara kısa sürede çözüm bulan kişidir.
Makine Mühendisiyim, fabrikada 15dk hatlar dursa 1 milyonTL zarar eder. En fazla 15dk da sorunu çözmek gerekiyor.

1 günde sorunu çözdüğünde bu mühendislik değildir.