• 07-03-2009, 12:46:56
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Arkadaşlar sedoya nasıl üye olup aktifleştirebilirim acaba? önce sistem kolaymış sanırım ama şuan 1 aydır uğraşıyorum desem yeridir.

    sertifika onaylama olayında kaldım, nasıl onaylanacak bu sertifika?

    gönderdikleri pdf yi çıktı alıp imzalayıp gerimi göndereceğiz?

    Bilgisi olan arkadaşlar yazarsa sevinirim.
  • 07-03-2009, 14:51:22
    #2
    Pdf i çıktı alıyosun imzayı atıp tekrar scanlayıp sedoya maille atıyosun yaklaşık 4 iş gününde onaylanır.