Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Arkadaşlar sedoya nasıl üye olup aktifleştirebilirim acaba? önce sistem kolaymış sanırım ama şuan 1 aydır uğraşıyorum desem yeridir.
sertifika onaylama olayında kaldım, nasıl onaylanacak bu sertifika?
gönderdikleri pdf yi çıktı alıp imzalayıp gerimi göndereceğiz?
Bilgisi olan arkadaşlar yazarsa sevinirim.