Arkadaşlar sedoya nasıl üye olup aktifleştirebilirim acaba? önce sistem kolaymış sanırım ama şuan 1 aydır uğraşıyorum desem yeridir.

sertifika onaylama olayında kaldım, nasıl onaylanacak bu sertifika?

gönderdikleri pdf yi çıktı alıp imzalayıp gerimi göndereceğiz?

Bilgisi olan arkadaşlar yazarsa sevinirim.