• 28-03-2022, 22:43:02
    #19
    omkorrr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    o zamana kadar trabis çıkarsa herşey bitti gitti oluyor abim marka tescil 6 aydan önce onaylanmıyor
    eğer tescil olursa dediğim gibi yanlış hatırlamıyorsam geri alabilirsiniz. sanki trabis 1 seneye anca açılır bu srada
  • 28-03-2022, 22:43:33
    #20
    omkorrr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    o zaman cimere yazmak mı daha avantahlı btk mı
    zaten btk ya yazmassınız. çünkü nictr bir yer yok. cimere btk yı şikayet edeceksiniz.
  • 28-03-2022, 22:43:50
    #21
    ebubekirbastama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    eğer tescil olursa dediğim gibi yanlış hatırlamıyorsam geri alabilirsiniz. sanki trabis 1 seneye anca açılır bu srada
    abi şuan herkes trabis için para yatırığ beklemeye başladı bir süre sonra sesler yükselince açmak zorunda kalırlar
  • 28-03-2022, 22:44:59
    #22
    arenpi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    zaten btk ya yazmassınız. çünkü nictr bir yer yok. cimere btk yı şikayet edeceksiniz.
    yarın ilk işim o olacak. resmi bir dille şiyaket edicem hak yiyorlar
  • 28-03-2022, 22:45:04
    #23
    Ayrıca bak göreceksiniz x kişisi diyelim ki tescili olan dava ile o isimleri diğerlerin elinden alacak demedi demeyin
  • 28-03-2022, 22:46:33
    #24
    ebubekirbastama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ayrıca bak göreceksiniz x kişisi diyelim ki tescili olan dava ile o isimleri diğerlerin elinden alacak demedi demeyin
    abi bu ülke alan uzantısı böyle elini kolunu sallayana verilmez. bir ara .ist ve .istanbul domainlri vardı kimse kullanmaz bir daha bunları
  • 28-03-2022, 22:47:01
    #25
    ebubekirbastama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ayrıca bak göreceksiniz x kişisi diyelim ki tescili olan dava ile o isimleri diğerlerin elinden alacak demedi demeyin
    işte yeni sistem çok saçma. benim marka tescilim var ama com.tr yi başkkasına satmışlar. o yüzden yeni sisteme geçilemiyor çünkü hepsi mahkemeye gidecek. ben direk mahkemey egiderim. mamrka haklarımı ihlalden btk yı dava ederim.
  • 28-03-2022, 22:47:04
    #26
    omkorrr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    abi peki bu adam benim şahit olduğum 2. 15 günlük hakkını kullanıyor ve nic.tr aynı kişi olduğunu kabul etti adam alacak olsa ilk seferde alırdı marka tescili



    nic.tr çok takmıyor zaten bizden çıktı kafasında gibi hissediyourm
    Söylediğin gibi domain düşüyor yeniden kayıt ediyor zaten şikayet etmek içinde şuan muhattap yok malesef tr domainler bildiğin ortada kaldı.
  • 28-03-2022, 22:50:14
    #27
    arenpi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    işte yeni sistem çok saçma. benim marka tescilim var ama com.tr yi başkkasına satmışlar. o yüzden yeni sisteme geçilemiyor çünkü hepsi mahkemeye gidecek. ben direk mahkemey egiderim. mamrka haklarımı ihlalden btk yı dava ederim.
    abi etsen de allah bilir kaç sene de alınacak ülke de ne satarız daha rahat diye düşünüp domaine başladıalr kolay yoldan
    Oyun_Bozan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Söylediğin gibi domain düşüyor yeniden kayıt ediyor zaten şikayet etmek içinde şuan muhattap yok malesef tr domainler bildiğin ortada kaldı.
    abi şey de yok belgeli domaini backorder yapan da yok nasıl her gece mi girip kontrol ediyorlar anlamıyırum ya