işte yeni sistem çok saçma. benim marka tescilim var ama com.tr yi başkkasına satmışlar. o yüzden yeni sisteme geçilemiyor çünkü hepsi mahkemeye gidecek. ben direk mahkemey egiderim. mamrka haklarımı ihlalden btk yı dava ederim.
abi etsen de allah bilir kaç sene de alınacak ülke de ne satarız daha rahat diye düşünüp domaine başladıalr kolay yoldan
Söylediğin gibi domain düşüyor yeniden kayıt ediyor zaten şikayet etmek içinde şuan muhattap yok malesef tr domainler bildiğin ortada kaldı.
abi şey de yok belgeli domaini backorder yapan da yok nasıl her gece mi girip kontrol ediyorlar anlamıyırum ya