omkorrr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
o zaman cimere yazmak mı daha avantahlı btk mı
zaten btk ya yazmassınız. çünkü nictr bir yer yok. cimere btk yı şikayet edeceksiniz.