arenpi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
zaten btk ya yazmassınız. çünkü nictr bir yer yok. cimere btk yı şikayet edeceksiniz.
yarın ilk işim o olacak. resmi bir dille şiyaket edicem hak yiyorlar