• 29-12-2021, 22:04:15
    #1
    Merhabalar herkese @ayintap27; hocam açık arttırmadan 2 tane domain aldı domainler versio da barınıyor domainler iç transfer yapamıyoruz benim bildiğim https://www.versio.nl/login?uri=/customer/domains/push buraya girip domainleri isticek bende onaylicaktim ancak

    ayintap hocama böyle yönetim paneli geliyor

    benim yönetim panelimde böyle
    benim giriş yaptığım yer: https://www.versio.nl/customer/
    ayintap hocamın yapıtğı yer: https://mijn.versio.nl/
    https://www.versio.nl/customer/ buraya kayıtlıyım buraya giriş yapıyorum aynı hesap ile https://mijn.versio.nl/ buraya giremiyorum ve transferleride gerçekleştiremiyoruz çok fazla denedik uğraştık çözüm bulamadık bilen varmı eğer buda olmazsa yarın sabah mail atıcam yapacak birşey kalmadı.
  • 29-12-2021, 22:17:44
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Merhaba hocam iç transfer için öncelikle domain devredilicek hesap



    bu kısımdan push beheer demesi gerekli ve devrelicek hesap alıcağı domain adını girip istek yollamalı. Sonrasında domain sahibi hesap isteği aynı panelden onaylamalı.
  • 30-12-2021, 08:28:03
    #3
    Keviston adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba hocam iç transfer için öncelikle domain devredilicek hesap



    bu kısımdan push beheer demesi gerekli ve devrelicek hesap alıcağı domain adını girip istek yollamalı. Sonrasında domain sahibi hesap isteği aynı panelden onaylamalı.
    Yorumun için teşekkür ederim hocam ama yazdıklarımı iyice okumadınız galiba zaten iç transferin böyle yapıldığı biliyorum ancak vereceğim kişiye bu menü gelmiyor versio başka panele atıyor yeni kayıt olanları
  • 30-12-2021, 11:50:22
    #4
    Ben Versio.nl ile görüştüm. 2 panelleri var yeni ve eski şeklinde. Şuan 2 farklı panellde iç transfer yapılamıyor ilerleyen zamanlarda yapılacak dendi. Dış transfer yapabilirsiniz şeklinde bilgide düştüler.
  • 30-12-2021, 11:52:05
    #5
    Turkishli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben Versio.nl ile görüştüm. 2 panelleri var yeni ve eski şeklinde. Şuan 2 farklı panellde iç transfer yapılamıyor ilerleyen zamanlarda yapılacak dendi. Dış transfer yapabilirsiniz şeklinde bilgide düştüler.
    Evet şuanda yaşadığım sorun tam olarak bu 2 farklı panel var yeni kayıt olanlar eskiden kayıt olanlara iç transfer yapamıyor beklemekten başka bir şey yapamayız teşekkür ederim.