Ben Versio.nl ile görüştüm. 2 panelleri var yeni ve eski şeklinde. Şuan 2 farklı panellde iç transfer yapılamıyor ilerleyen zamanlarda yapılacak dendi. Dış transfer yapabilirsiniz şeklinde bilgide düştüler.
Evet şuanda yaşadığım sorun tam olarak bu 2 farklı panel var yeni kayıt olanlar eskiden kayıt olanlara iç transfer yapamıyor beklemekten başka bir şey yapamayız teşekkür ederim.