• 11-01-2009, 15:01:18
    #1
    aylardır hiç panele giriş yapmamıstım.bugun girdigimde domainimin panelde olmadıgını görünce şok oldum nereye gitti anlamadım.whis cektim hiç benim bilgilerimde cıkmadı.aktifhostingin yöneticisini buraya devat ediyorum ve bunun nedenini neden böyle domainim uctu gitti izah edebilirmi.
  • 12-01-2009, 00:33:01
    #2
    buraya davet edeceğine bi ticket açmayı denesen
  • 12-01-2009, 16:58:15
    #3
    adamlara ulaşmayı deneyin ulaşamazsanız
    hosting şikayet bölümüne açın daha iyi sonuç alırsınız
  • 12-01-2009, 19:40:48
    #4
    Üyeliği durduruldu
    utku1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    adamlara ulaşmayı deneyin ulaşamazsanız
    hosting şikayet bölümüne açın daha iyi sonuç alırsınız
    aynen katiliyorum.
  • 12-01-2009, 23:36:46
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Geredebilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aylardır hiç panele giriş yapmamıstım.bugun girdigimde domainimin panelde olmadıgını görünce şok oldum nereye gitti anlamadım.whis cektim hiç benim bilgilerimde cıkmadı.aktifhostingin yöneticisini buraya devat ediyorum ve bunun nedenini neden böyle domainim uctu gitti izah edebilirmi.
    domain süreniz doldu mu ? firma yetkililerini arayabildiniz mi ? ticket yolladınız mı
  • 21-02-2009, 14:35:05
    #6
    Kusura bakmayın yeni gördüm konuyu bu konuda bize ticket mail veya telefonla baş vurdunuzmu ?

    r10.net forumu webmaster forumudur Aktifhosting.net teknik destek paneli değildir alan adınız nedir bunu belirtiniz lütfen ilgilenelim hemen
  • 21-02-2009, 17:30:04
    #7
    Konu açmadan once ticket yada mail atsaydınız daha iyi oluyordu.

    İsmail abi'de 12 tane hostum var bu zamana kadar en ufak bir problem yaşamadım.

    < konu dışı> abi borcumuda en kısa zaman da odeyecegim
  • 21-02-2009, 18:58:41
    #8
    inandırıcı gelmedi pek ben her okul çıkışında aktifhosting ofisine uğrar çayını içerim yani içli dışlı olduk artık ve zaten babamın iş yeride aktifhostingin 2 kat altında öyle bir domain üzerine yatıcak bir firma değil belki yanlışlıkla panelden kaymıştır ne bileyim
  • 26-02-2009, 16:11:02
    #9
    Geredebilisim yalanmı söyluyoruz diye -rep vermişin o zaman buraya kaybolan alan adını ödeme dekontlarınıda koyda bilelim biz sadece fikrimizi yazdık ayıb yahu