Konu açmadan once ticket yada mail atsaydınız daha iyi oluyordu.

İsmail abi'de 12 tane hostum var bu zamana kadar en ufak bir problem yaşamadım.

< konu dışı> abi borcumuda en kısa zaman da odeyecegim