• 17-12-2006, 20:28:44
    #19
    Tamamen rezillik 2. gün oldu maillere cevap yok arıyorum arıyorum bekleyen müşteri sıranız 2 diyor yarım saatir birazdan tekrar arıyacam tekrar aynı olaylar olursa dekontlar herşey var böyle bir firma görmedim 3 kuruşluk domain için uğraştırıyor ve reglemeye çalıştığım domainin org uzantısı ben parayı yatırdıktan sonra reglendi ne kadar ilginç??? üstüne 10 katı telefon parası vercez...
  • 17-12-2006, 21:34:21
    #20
    WoM
    Üyeliği durduruldu
    shape sistemhost.com dan al sorun çıkarsa bana dön 2 dk sürmez aktif ettirmen
  • 17-12-2006, 21:52:14
    #21
    vys
    Üyeliği durduruldu
    Holokost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    az once telefonla aradılar sıparıslerınızı onaylıyor musunuz dedıler evet dedım yarım saat ıcınde aktıf olacak domaınlerınız dedı ilginc 1$ lık domain icin tlf (:
    bana da aynısını yapmışlardı

    ilk domainlerde arıyorlar
  • 16-02-2007, 14:15:36
    #22
    saoalsın .
  • 16-02-2007, 14:37:07
    #23
    şahin 1 yıllık konuyu canlandırmışsın maşallah.

    mesaj kasma bence.