Tamamen rezillik 2. gün oldu maillere cevap yok arıyorum arıyorum bekleyen müşteri sıranız 2 diyor yarım saatir birazdan tekrar arıyacam tekrar aynı olaylar olursa dekontlar herşey var böyle bir firma görmedim 3 kuruşluk domain için uğraştırıyor ve reglemeye çalıştığım domainin org uzantısı ben parayı yatırdıktan sonra reglendi ne kadar ilginç??? üstüne 10 katı telefon parası vercez...