• 20-12-2008, 15:20:50
    #1
    arkadaslar domain siteden bir domain aldom ama bir türl bloggger ayarlarını yapamadım. blogger a ekleyince bu domain baska bir blogta kullanılıyor dıyor. ve site adresine girince sites.google dan bir site acmaya calısıyor. bende düzeltmek için butun dns leri sildim ghs.google.com ekledım ama bısey değişmedi iyice hersey birbirine karıstı ne yapabilirim yardımcı olursanız sevınırım.

    perdex.net domain adı.
  • 20-12-2008, 17:13:22
    #2
    arkadaslar lütfen cevaplarınızı beklıyorum domain kaldı ortada ne yapmalıyım..
  • 20-12-2008, 17:58:21
    #3
    domainde sorun olabilir
  • 21-12-2008, 14:40:30
    #4
    dah yeni regledim. domaini tıklayınca google sites den bir site acmaya calısıyor onu bır turlu kapatamadım sorun ondan kaynaklanıyor diye düşünüyorum. R10 üyleri de sogolsun kimse bi tenezzür edipte yardım etme gereksinimi duymamış..hepinize ayrıca tşk ettim şimdi...