dah yeni regledim. domaini tıklayınca google sites den bir site acmaya calısıyor onu bır turlu kapatamadım sorun ondan kaynaklanıyor diye düşünüyorum. R10 üyleri de sogolsun kimse bi tenezzür edipte yardım etme gereksinimi duymamış..hepinize ayrıca tşk ettim şimdi...