• 04-12-2008, 18:58:50
    #1
    S.a arkadaşlar , bugün doğum günüm ve bugün beni çok mutlu eden bir olay oldu.Neyse o bende kalsın.Bende elimdeki azçok değerli domaini bir arkadaşa vereyim dedim..Mutluyum o yüzden.

    Domain adı ; OzelArama.Net
    12.06.2008
    12.06.2009
    Daha 7 ay'dan fazla süresi var..
    Birde yine r10'dan ücretsiz almıştım değerlendirme fırsatım olmadı enkaz.net ve rahmetli.net te var.Domaini aldığım kişiyi bulamadım kendisinin affına sığınarak domaini uzatacak arkadaş varsa ona vermek istiyorum bu 2 sini.Bugün süreleri bitiyor.
    Tüm domainler isimtescil'dedir.
    İlk gelen alsın Tabi işine yarayacakların alması tercihimdir.
    Selametle..
  • 04-12-2008, 18:59:24
    #2
    Üyeliği durduruldu
    ben alabılırmıyım özelarama.net i
    Buarada doğum gununde kutlu olsun
  • 04-12-2008, 18:59:28
    #3
    Nice yıllara.
  • 04-12-2008, 19:00:03
    #4
    Doğumgünün kutlu olsun hocam

    İnşallah birisinin işini görür..
  • 04-12-2008, 19:02:15
    #5
    nicesenelere, doğum gününüz kutlu olsun
  • 04-12-2008, 19:02:17
    #6
    DaYi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben alabılırmıyım özelarama.net i
    kullanıcı adını öm yoluyla atarsan sevinirim
    Gorgon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nice yıllara.
    TheWebmaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Doğumgünün kutlu olsun hocam
    İnşallah birisinin işini görür..
    ForumAlemi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    nicesenelere, doğum gününüz kutlu olsun
    Allah razı olsun teşekkür ederim
  • 04-12-2008, 19:02:41
    #7
    Nice yıllara
  • 04-12-2008, 19:52:05
    #8
    Dogum günün kutlu olsun dostum nice senelere