S.a arkadaşlar , bugün doğum günüm ve bugün beni çok mutlu eden bir olay oldu.Neyse o bende kalsın.Bende elimdeki azçok değerli domaini bir arkadaşa vereyim dedim..Mutluyum o yüzden.
Domain adı ; OzelArama.Net
12.06.2008
12.06.2009
Daha 7 ay'dan fazla süresi var..

Birde yine r10'dan ücretsiz almıştım değerlendirme fırsatım olmadı enkaz.net ve rahmetli.net te var.Domaini aldığım kişiyi bulamadım kendisinin affına sığınarak domaini uzatacak arkadaş varsa ona vermek istiyorum bu 2 sini.Bugün süreleri bitiyor.

Tüm domainler isimtescil'dedir.
İlk gelen alsın

Tabi işine yarayacakların alması tercihimdir.
Selametle..