HeRoS adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Godaddy üzerinde domain satış listelemesi
15
●193
- 13-02-2021, 21:39:16İşlem ücreti + %20 KomisyonHeRoS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Banka Döviz Değişim (Varsa) + Banka Kesintisi şeklinde toplamda yaklaşık bir kesinti söz konusu olabiliyor hocam o yüzden %40 civarı yazdım.
Sadece Godaddy tarafı %20 desede kesintilerle bu rakamın üzerine çıkabiliyor.
Siz daha tecrübelisiniz bu konuda satışlarınızda gelen parayı tam açıklarsanız bizde bilgi sahibi olalım.
Mesela siz TL hesap mı kullanıyorsunuz yoksa döviz hesabı mı?
Örnek bir satıştan ne kadara sattığınızı ve hesabınıza gelen tam parayı yazarsanız sevinirim. - 13-02-2021, 21:43:02domaini daha birkaç dakika önce satış için listeledim. satoş gerçekleşirse buradan bilgi yazarım. yukarıda bakmak isterseniz diye sitenin ilanının bulunduğu bir link paylaştım. fiyatı da yükselttim 3900 $ olarak ... godaddy hesabında hiçbir banka hesap numarası vesaire bulunmuyor. yarın bu konudaki detayları arayıp öğrenicem. bu konuda hiçbir tecrübem yok. rasgele ilana koymuş oldumWEBYON adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kısmette varsa olur inş.
- 13-02-2021, 21:45:34Para konularını yazmayalım da.. Dovizden doviz hesabina belirtilen godaddy komisyonunda maks %20 + %0.5 diyelim.. Bankadan bankaya değişebilir. Çalışma şartlarınız, masraf paketiniz vs..WEBYON adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-02-2021, 21:50:04Daha önce bu konuyu araştırdım hocam özellikle tüm komisyon ve kesintilerle satan arkadaşlar paranın neredeyse yarısının gittiğini söylemişlerdi.HeRoS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O yüzden banka tarafındaki kesintiler önemli aslında hangi banka ne kadar avantajlı onu bilmek faydalı olurdu bizim için.
Teşekkürler bilgilendirme için. - 13-02-2021, 21:52:39HeRoS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benzeri domainlerede yazdığım fiyatlar yazılmış.
Paylaşımlarınızdan dolayı teşekkürler. Umuyorum ki inş. Satış gerçekleşir. Elimde birçok domain var ve iyi sayılacak derecede kazançlar sağlıyorum... bıktım artık tek başına uğraşmaktan. Sürdüremezsem tamamını satmayı düşünüyorum ilerde... ancak sabrım ne zaman taşacak bilmiyorum... insanlarla uğraşmak heleki şu pandemik süreçte dengesi bozulmuş insanlarla uğraşmak gerçekten çok zor...

kısmette varsa olur inş.