• 13-02-2021, 21:38:17
    #10
    HeRoS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kesinti oranı %40 vs değildir. Maks. %20+banka komisyonu..



    Iyi çalışmalar
    teşekkürler...
  • 13-02-2021, 21:39:16
    #11
    HeRoS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kesinti oranı %40 vs değildir. Maks. %20+banka komisyonu..



    Iyi çalışmalar
    İşlem ücreti + %20 Komisyon
    Banka Döviz Değişim (Varsa) + Banka Kesintisi şeklinde toplamda yaklaşık bir kesinti söz konusu olabiliyor hocam o yüzden %40 civarı yazdım.

    Sadece Godaddy tarafı %20 desede kesintilerle bu rakamın üzerine çıkabiliyor.

    Siz daha tecrübelisiniz bu konuda satışlarınızda gelen parayı tam açıklarsanız bizde bilgi sahibi olalım.

    Mesela siz TL hesap mı kullanıyorsunuz yoksa döviz hesabı mı?

    Örnek bir satıştan ne kadara sattığınızı ve hesabınıza gelen tam parayı yazarsanız sevinirim.
  • 13-02-2021, 21:43:02
    #12
    WEBYON adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İşlem ücreti + %20 Komisyon
    Banka Döviz Değişim (Varsa) + Banka Kesintisi şeklinde toplamda yaklaşık bir kesinti söz konusu olabiliyor hocam o yüzden %40 civarı yazdım.

    Sadece Godaddy tarafı %20 desede kesintilerle bu rakamın üzerine çıkabiliyor.

    Siz daha tecrübelisiniz bu konuda satışlarınızda gelen parayı tam açıklarsanız bizde bilgi sahibi olalım.

    Mesela siz TL hesap mı kullanıyorsunuz yoksa döviz hesabı mı?

    Örnek bir satıştan ne kadara sattığınızı ve hesabınıza gelen tam parayı yazarsanız sevinirim.
    domaini daha birkaç dakika önce satış için listeledim. satoş gerçekleşirse buradan bilgi yazarım. yukarıda bakmak isterseniz diye sitenin ilanının bulunduğu bir link paylaştım. fiyatı da yükselttim 3900 $ olarak ... godaddy hesabında hiçbir banka hesap numarası vesaire bulunmuyor. yarın bu konudaki detayları arayıp öğrenicem. bu konuda hiçbir tecrübem yok. rasgele ilana koymuş oldum kısmette varsa olur inş.
  • 13-02-2021, 21:45:34
    #13
    WEBYON adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İşlem ücreti + %20 Komisyon
    Banka Döviz Değişim (Varsa) + Banka Kesintisi şeklinde toplamda yaklaşık bir kesinti söz konusu olabiliyor hocam o yüzden %40 civarı yazdım.

    Sadece Godaddy tarafı %20 desede kesintilerle bu rakamın üzerine çıkabiliyor.

    Siz daha tecrübelisiniz bu konuda satışlarınızda gelen parayı tam açıklarsanız bizde bilgi sahibi olalım.

    Mesela siz TL hesap mı kullanıyorsunuz yoksa döviz hesabı mı?

    Örnek bir satıştan ne kadara sattığınızı ve hesabınıza gelen tam parayı yazarsanız sevinirim.
    Para konularını yazmayalım da.. Dovizden doviz hesabina belirtilen godaddy komisyonunda maks %20 + %0.5 diyelim.. Bankadan bankaya değişebilir. Çalışma şartlarınız, masraf paketiniz vs..
  • 13-02-2021, 21:46:40
    #14
    %20 civarı komisyon kesmektedir, bilginiz.e
    edit:söylenmis
  • 13-02-2021, 21:50:04
    #15
    HeRoS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Para konularını yazmayalım da.. Dovizden doviz hesabina belirtilen godaddy komisyonunda maks %20 + %0.5 diyelim.. Bankadan bankaya değişebilir. Çalışma şartlarınız, masraf paketiniz vs..
    Daha önce bu konuyu araştırdım hocam özellikle tüm komisyon ve kesintilerle satan arkadaşlar paranın neredeyse yarısının gittiğini söylemişlerdi.

    O yüzden banka tarafındaki kesintiler önemli aslında hangi banka ne kadar avantajlı onu bilmek faydalı olurdu bizim için.

    Teşekkürler bilgilendirme için.
  • 13-02-2021, 21:52:39
    #16
    HeRoS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Para konularını yazmayalım da.. Dovizden doviz hesabina belirtilen godaddy komisyonunda maks %20 + %0.5 diyelim.. Bankadan bankaya değişebilir. Çalışma şartlarınız, masraf paketiniz vs..

    Benzeri domainlerede yazdığım fiyatlar yazılmış.
    Paylaşımlarınızdan dolayı teşekkürler. Umuyorum ki inş. Satış gerçekleşir. Elimde birçok domain var ve iyi sayılacak derecede kazançlar sağlıyorum... bıktım artık tek başına uğraşmaktan. Sürdüremezsem tamamını satmayı düşünüyorum ilerde... ancak sabrım ne zaman taşacak bilmiyorum... insanlarla uğraşmak heleki şu pandemik süreçte dengesi bozulmuş insanlarla uğraşmak gerçekten çok zor...