HeRoS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Para konularını yazmayalım da.. Dovizden doviz hesabina belirtilen godaddy komisyonunda maks %20 + %0.5 diyelim.. Bankadan bankaya değişebilir. Çalışma şartlarınız, masraf paketiniz vs..

Benzeri domainlerede yazdığım fiyatlar yazılmış.
Paylaşımlarınızdan dolayı teşekkürler. Umuyorum ki inş. Satış gerçekleşir. Elimde birçok domain var ve iyi sayılacak derecede kazançlar sağlıyorum... bıktım artık tek başına uğraşmaktan. Sürdüremezsem tamamını satmayı düşünüyorum ilerde... ancak sabrım ne zaman taşacak bilmiyorum... insanlarla uğraşmak heleki şu pandemik süreçte dengesi bozulmuş insanlarla uğraşmak gerçekten çok zor...