Dynadot kullanan var mı arkadaşlar ?
2
●527
- 13-11-2008, 13:12:46Arkadaşlar sitem de kesintiler yaşanıyor bazen giriş yapabiliyorum bazen kapanıyo sorunun hosting den kaynaklı olmadığını anladım ve dynadot panelime girdiğimde domainim Domain listemde değil Inactive kutusundaydı [ss aşağıda] Siteme hala giriş yapamıyorum arkadaşlar lütfen yardım edebilir misiniz ?
- 13-11-2008, 15:42:46Üyeliği durduruldu
- 23-12-2008, 00:13:01Biliyorsan çözüm sun mesaj kasmadoT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle