Merhaba arkadaslar Godaddy kampanyadan domain aldik 2,19$ a simdi bu domaini baskasina vermek istiyorum baskasinin paneline. domain bugün alindi.. nereye mail atmamiz gerekiyor ve ne yazmaliyiz ingilizce?
ve dns ler nerden degistiriliyor kurcaladim ama bulamadim.
Godaddy.com hakkinda bi kac soru
1
●410
- 30-10-2008, 14:19:28Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
- 30-10-2008, 14:37:53https://www.r10.net/domain/166841-god...i-anlatim.html
Yapışkan(konu).. Bir bakıver istersen..
Sağımıza solumuza bakmadan konu açıyoruz(Genel).. Sonra birisi eleştirisel birşey yazdığı zaman - Rep veriyoruz.. Ne güzel.. Aferin Bize..
Kırmızı yazılı bölüm tarafıma - Rep verildikten sonra yazılmıştır..