• 30-10-2008, 14:19:28
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Merhaba arkadaslar Godaddy kampanyadan domain aldik 2,19$ a simdi bu domaini baskasina vermek istiyorum baskasinin paneline. domain bugün alindi.. nereye mail atmamiz gerekiyor ve ne yazmaliyiz ingilizce?
    ve dns ler nerden degistiriliyor kurcaladim ama bulamadim.
  • 30-10-2008, 14:37:53
    #2
    https://www.r10.net/domain/166841-god...i-anlatim.html

    Yapışkan(konu).. Bir bakıver istersen..

    Sağımıza solumuza bakmadan konu açıyoruz(Genel).. Sonra birisi eleştirisel birşey yazdığı zaman - Rep veriyoruz.. Ne güzel.. Aferin Bize..

    Kırmızı yazılı bölüm tarafıma - Rep verildikten sonra yazılmıştır..