https://www.r10.net/domain/166841-god...i-anlatim.html

Yapışkan(konu).. Bir bakıver istersen..

Sağımıza solumuza bakmadan konu açıyoruz(Genel).. Sonra birisi eleştirisel birşey yazdığı zaman - Rep veriyoruz.. Ne güzel.. Aferin Bize..

Kırmızı yazılı bölüm tarafıma - Rep verildikten sonra yazılmıştır..