IyibirNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
anca yazan arasında işe yarar bişey sağolun hocam
Aslında o konuda belirtilen bazı kısımların düzenlenmesi gerekiyor. O sebeple kısmen dedim.
Örneğin konuda belirtilen "Domainde bulunan harflerin değeri "
Bu bölümde belirtilen kategorize edilmiş harf değerleri son yıllarda değişmiştir. Bazı harfler değer kazanırken bazı harfler değer kaybetmiştir. Mesela yanlış hatırlamıyorsam değersizler (non-premium) kategorisinde bulunan x harfi şuan orta-değersiz veya orta kategorisine yükselirken w harfi değersizler (non-premium) kategorisine düşmüştür.