anca yazan arasında işe yarar bişey sağolun hocam
Aslında o konuda belirtilen bazı kısımların düzenlenmesi gerekiyor. O sebeple
kısmen dedim.
Örneğin konuda belirtilen "
Domainde bulunan harflerin değeri "
Bu bölümde belirtilen kategorize edilmiş harf değerleri son yıllarda değişmiştir. Bazı harfler değer kazanırken bazı harfler değer kaybetmiştir. Mesela yanlış hatırlamıyorsam
değersizler (non-premium) kategorisinde bulunan
x harfi şuan
orta-değersiz veya
orta kategorisine
yükselirken w harfi değersizler (non-premium) kategorisine
düşmüştür.