Selamlar.
Yaklaşık 13 yaşında bir domain alacağım. Bu domaini kontrol ettiğimde 1 - 2 sene kullanılmış ancak 16, 38 ve 41. sınıflardan marka tescili var.
Blog olarak düşünür isek bu domaini alıp projelendirmemde sakınca olur mu?
Domainde Marka Tescili Varsa?
5
●136
- 05-07-2020, 18:50:09Velev ki kadınlar üzerine diyelim. Bahsettiğin sınıflarda sorun yaşar mıyız?viarequal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ha bir de şöyle bir şey dikkatimi çekti. Dosyada domain yazmıyor. Örneğin asede.com benim alacağım domain, marka tescili asede üzerine. - 05-07-2020, 18:52:59isterse tüm sınıflardan alınsın. kişisel blog olarak kullanan bir kişinin elinden alınamaz örnek.PKC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yeterki arkadaşın dediği gibi o sınıflarda mal/hizmet/logo vs. çağrıştıracak iş ve işlemler olmasın.
marka tescili için asede.com veya asede olarak başvurulduğunda "asede" olarak dikkate alınır, domain uzantıları yokmuş gibi başvuru devam eder. - 05-07-2020, 18:55:39nokie adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleAnlaşıldı. Tüm bunları hesap edince, riske girmeye gerek olmadığı kanaatindeyim. Bir de marka tescili sahibi ülkemizin önce gelen şirketlerinden biri. Neyse, biz yolumuza bakalım.bychuck adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkürler herkese.
Teşekkürler herkese.