Selamlar.
Yaklaşık 13 yaşında bir domain alacağım. Bu domaini kontrol ettiğimde 1 - 2 sene kullanılmış ancak 16, 38 ve 41. sınıflardan marka tescili var.

Blog olarak düşünür isek bu domaini alıp projelendirmemde sakınca olur mu?