• 03-11-2006, 22:46:49
    #1
    arkadaşlar benim sitenin domainini alalı yakında 1 yıl oluyor.yani yenilememem gerek.domain yenilemek istiyorum.ama nasıl oldugunu anlayamadım bi türlü.domain yönetim panelinden filan mı yapılıyor acaba?yenilemek için ne yapmam gerekiyor?
  • 04-11-2006, 14:51:02
    #2
    Domain sitende domainin yanında RENEW yazar büyük ihtimal. Ona basınca kaç yıl uzatacaksın gibi şeyler sorar. Onları geçince senin whoisinde yönetim maili neyse o maile uzatmak istediğinize emin misiniz der ordan tıklarsın onaylarsın ve uzatırsın. Genellikle domain sitelerinde böyle olur. Başka firma ile çalışmak istersen son 1-3 ay içinde değilsen transfer de edebilirsin. Aynı olay başka siteden transfer seçip domainini yazarsın mailine onay mailleri gelir vs. vs.
  • 04-11-2006, 18:25:13
    #3
    teşekkürler.söyledigin yere bakayım bi...2,5 - 3 ay var.başka firmaya transfer edemezmiyim?
  • 04-11-2006, 23:59:26
    #4
    fatihbaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    teşekkürler.söyledigin yere bakayım bi...2,5 - 3 ay var.başka firmaya transfer edemezmiyim?
    Edebilirsin admin maili senin adına olduğuna whois çekerek emin ol. istediğin firmadan transfer etme seçeneğiyle domainini yaz. sonrası mailine gelecektir..(1 ay kala transfer edilmesi sakıncalıymış..)