arkadaşlar benim sitenin domainini alalı yakında 1 yıl oluyor.yani yenilememem gerek.domain yenilemek istiyorum.ama nasıl oldugunu anlayamadım bi türlü.domain yönetim panelinden filan mı yapılıyor acaba?yenilemek için ne yapmam gerekiyor?