• 28-05-2020, 09:34:22
    #1
    Hepinize merhaba, ücretsiz bir şekilde com,net,org kayıt etmeyi ve istediğiniz firmaya transfer işlemini anlatan bir video çeksem domain piyasasını öldürmüş olurmuyum? Ve başım yanar mı 😂
  • 28-05-2020, 09:35:55
    #2
    çok sevap da kazanabilirsin,
    aksine çok küfreden de olabilir.

    Ama galiba Sevap Pointler daha yüksek olur
  • 28-05-2020, 09:37:14
    #3
    burda yüzlerce bu işin ticaretini yapan kişilerin kazancını azaltırsınız başka birşey olmaz
  • 28-05-2020, 09:37:51
    #4
    osawashere adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çok sevap da kazanabilirsin,
    aksine çok küfreden de olabilir.

    Ama galiba Sevap Pointler daha yüksek olur
    Valla hocam bu taktiği forumda birkaç firmada yapıyor ücretsiz regleyip müşteriden 30₺ 35₺ kayıt ücreti alıyor isim vermek istemiyorum ama Bardak taştı 😅
    • osawashere
    osawashere bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 28-05-2020, 09:40:01
    #5
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Valla hocam bu taktiği forumda birkaç firmada yapıyor ücretsiz regleyip müşteriden 30₺ 35₺ kayıt ücreti alıyor isim vermek istemiyorum ama Bardak taştı 😅
    Takdir sizin,
    ister anlatırsınız , ister anlatmazsınız.
    Ha bunu cidden 0 dan alıp satıyorlarsa, o zaman ciddi bi haksızlık var demektir.
    bu haksızlığı da engellemiş olursunuz.

    Dediğim gibi Sevap Point ++
  • 28-05-2020, 09:40:55
    #6
    osawashere adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Takdir sizin,
    ister anlatırsınız , ister anlatmazsınız.
    Ha bunu cidden 0 dan alıp satıyorlarsa, o zaman ciddi bi haksızlık var demektir.
    bu haksızlığı da engellemiş olursunuz.

    Dediğim gibi Sevap Point ++
    Kanıtlarımda mevcut zaten bakacaz duruma göre
  • 28-05-2020, 09:41:20
    #7
    mailchimp ise paylaşıldı
  • 28-05-2020, 09:41:40
    #8
    Domain konusunda alım-satım yaparak geçinenler var bunu anlatmanız sadece zarar olur hocam
  • 28-05-2020, 09:42:35
    #9
    CanOffline adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    mailchimp ise paylaşıldı
    hayır
    sosyalteknoloji adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Domain konusunda alım-satım yaparak geçinenler var bunu anlatmanız sadece zarar olur hocam
    hocam o konuda haklısınız fakat forumdaki bazı firmalarda ücretsiz regleyip satıyor.
    • osawashere
    • CanOffline
    osawashere ve CanOffline bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.